vrijdag 13 november 2015

Brief aan gekuste vrouwen

Hey Annick en Anja,
   Hopelijk zijn er leuke dingen gedaan met het geld dat ik voor Mag ik u kussen? aan mij heb laten voorbijgaan. En met het geld dat jullie voor mij hebben opgeëist bij organisatoren in die zes jaren dat ik stand-upcomedy deed en niet bij Sabam was aangesloten. Weten jullie dat er organisatoren gestopt zijn met comedyavonden organiseren omdat ze de bedragen die jullie ten onrechte van hen eisten niet meer konden betalen? Geld eisen voor artiesten die niet bij jullie aangesloten zijn valt mij dunkt onder fraude. Daarom sluit ik mij nu aan bij jullie. Omdat ik van God - niet te verwarren met Johan Verminnen - de opdracht heb gekregen om dwalende mensen uit de fraude te trekken. Het is een vuile job, maar iemand moet het doen.
   Ik wens jullie een heel fijn weekend, en al die spelers die niks met jullie te maken willen hebben en gedwongen worden een Sabam-document te tekenen voor ze mogen spelen, wens ik een acuut geval van signer's block.
   Tim Foncke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten