vrijdag 9 september 2011

Beste Hiskia,

Ondanks de herinneringen en een telefoon van de boekhouder heeft mijn agent nog steeds geen vergoeding van je ontvangen voor de moppen die ik op 25 maart schreef voor jullie tv-programma De kazakkendraaiers. 150 euro is voor jou misschien een te verwaarlozen bedrag, maar ikzelf kan er toch een keer of zes eten en drinken mee kopen in de GB.

Ik zou dus graag hebben dat je me betaalt, of dat je me zes keer uitnodigt voor een etentje à volonté. Met à volonté bedoel ik dat Bart De Pauw ook aanwezig mag zijn; zelf ben ik een gematigd eter. In willekeurige volgorde verkies ik deze gerechten: witloof met hesp en kaassaus, steak champignon, mosselen met frieten, bloemkool met kaassaus en braadworst, balletjes in tomatensaus met puree, en paella. Alles vers, natuurlijk. Qua drank: bier en wijn. Voorgerechten en desserts hoeven niet. Aperitiefhapjes sla ik niet af.

Je ziet, ik ben een eenvoudige jongen die niet veel vraagt.

En jij?

T.F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten